28 diciembre 2006

Bons dessitjos

Encara entre festes van passant els dies amb una certa estranyesa plàcida que du el trencament de la rutina. Aprofito per dedicar-me a arreglar coses que durant l’any no tinc massa temps o prou ganes de fer-les. També em dedico a pensar, encara no a comprar, en els regals de Reis. Llegeixo la biografia de Krisnamurti, dino al migdia al sol de la terrassa. Veig pelis que la Mon es baixa d’Internet i encara estan a la cartellera, passejo amb la Bruna......
Escric aquest post amb un nou office que m’ha instal·lat l’Arnau i que te una estètica molt pràctica i m’hi trobo a gust. També me n’adono que ho estic escrivint en català, em sembla be aquest meu biligüisme.
Ja ha passat el Nadal 2006 i també el Sant Esteve, la meva família s’ha tornat a reunir i encara ho farà en els propers dies. Els menuts van créixer fins fer-se joves i avui ja son adults, independents i formen noves famílies. Ja sé que això és molt obvi, però encara així, no deixa de sorprendrem la rapidesa de tot plegat. Alguns avis ja no hi son i els seus espais deixen un buit que tots sentim al cor i a la taula, i també això em sorprèn. Potser perquè a pesar de l’edat encara no tinc prou apamada la vida.
Be acomiadarem l’any sense massa alegria però sense tristor. Aquest no ha estat un mal any, però el proper serà millor i cada qual haurà de definir en què vol que sigui millor, és un bon exercici.
Així doncs us desitjo a tots el millor.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

...i bon any nou,ens continuarem trobanr aqui i a molts mes llocs
Carme i Enric

Anónimo dijo...

Que guapo