02 octubre 2006

Una rodamon a la blogosfera

Això és un no parar, ara ja hi ha una rodamón a la blogosfera http://www.elmondelamon.blogspot.com/, ja tenim un angelet, un bohemi, una mirada quieta (i pel que es veu la ma també) una…mica de tot i una estràbica que a la que si et descuides et penja un blog. Caram en aquesta blogosfera nostra tan particular qualsevol nit pot sortir el sol.
De fet surt el sol cada cop que obrim una pàgina i ens trobem una nova veu, una nova mirada. A mi em passa i mentre he mantingut el meu blogg tots els vostres comentaris, la vostra fidelitat m’ha ajudat a mantenir-lo obert. Escriure el que pensava, dir el que mirava, imaginar noves possibilitats, inventar-me històries. Però us haig de confessar que em sentia sola, només era observada però no hi havia reciprocitat….fins que la Montse va pensar penjar una mica de tot. Que be ja som dos i com que no hi ha dos sense tres……l’Enric va treure la veu i desprès…..un no parar.
A mi m’agrada escriure i m’agrada llegir i m’agrada gaudir de la creació que tots tenim, que és molt necessària per desenvolupar-nos com a persones, així que en lloc d’avorrir-me amb la tele, em diverteixo amb allò que fan les persones que conec i estimo.
Estic contenta i ara me n’adono que aquest post l’escrit en català?????

1 comentario:

Anónimo dijo...

Si nena, estàs escrivint en català!!!. Això vol dir que probablement ets del tot bilingüe.
Ara només falta que m'ensenyis a penjar cosetes en el blog i jo, de tant en tant, em deixaré anar.
la Mon